Love Me For A Reason

2011021610:00


Girl when you hold me
女孩 當妳擁抱著我
How you control me
你是如何的將我掌握在妳的手心
You bend and you fold me
玩弄著我
Any way you please
用任何妳高興的方式
It must be easy for you
對妳來說一定很容易吧
To love the things that you do
愛著你對我做的這些事
But just a pastime for you
但對妳來說只是個娛樂
I could never be我永遠不算什麼

And I never know, girl
然而我從不知道,女孩
If I should stay or go
是否該留下或是離開
Cos the games that you play
因爲妳玩的這個遊戲
Are driving me away...
正將我驅離妳身邊

Don't love me for fun, girl
不要因爲好玩而愛我,女孩
Let me be the one, girl
讓我成爲妳心中的唯一,女孩
Love Me For a Reason
爲了一個理由愛我
Let the reason be love
讓這個理由名爲愛
Don't love me for fun, girl
不要因爲好玩而愛我
Let me be the one, girl
讓我成爲你的心中的唯一
Love Me For a Reason
爲了一個理由愛我
Let the reason be love
名爲愛的理由

Kisses and caresses
親吻和溫柔
Are only minor tests, babe
只是不重要的試探,寶貝
Of love turned to stresses
我們的愛成爲緊張的壓力
Between a woman and a man
在一個男人和一個女人之間
So if love everlasting
如果愛是永恆的
Isn't what you're asking
不正是妳所要求的
I'll have to pass, girl
我將必須通過,女孩
I'm proud to take a stand
我將很高興在妳心中佔有一席之地

I can't continue guessing
我無法繼續猜測
Because it's only messingWith my pride, and my mind
因爲我的自尊和內心都是一片混亂
So write down this time to time
只好寫下這些心情一次又一次

CHORUS

I'm just a little old-fashioned
我只是有點古板
It takes more than a physical attraction
我的愛超越了生理的吸引
My initial reaction is
我最原始的回應只是希望
Honey give me a love
親愛的 給我愛